ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
(ÁSZF)
Magyar Lovas Színház Komárom Közhasznú Egyesület
- Az egyesület adatai
- A szerződés tárgya
- A szerződés megkötése és módosítása
Regisztráció
Megrendelés folyamata
Megrendelések feldolgozása
Szállítási és fizetési feltételek
Ajánlati kötöttség
A rendelhető termékek ára - Csoportos foglalás
- Megrendelés lemondása, elállás
- Elmaradt előadások
- Szavatosság, jótállás
- Adatvédelem és adatkezelés biztonsága
- Vitarendezési lehetőségek
- Az egyesület adatai
Egyesület neve: Magyar Lovas Színház Komárom Közhasznú Egyesület
Székhely: 2900 Komárom, Igmándi út 38.
Nyilv.szám: 11-02-0001662
Adószám: 18616758-2-11
Statisztikai számjel: 18616758-9001-529-11
E-mail: produkcio@lovasszinhaz-komarom.hu - A szerződés tárgya
A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus
kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.lovasszinhaz-komarom.hu weboldalon (a
továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházon keresztül történik. A jelen ÁSZF
hatálya kiterjed továbbá minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely
jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A Magyar Lovas Színház Komárom
Közhasznú Egyesület webáruházából történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi
szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
szóló 2001. évi CVIII. törvény („Elkertv.”) szabályozza. - A szerződés megkötése és módosítása
Regisztráció
A weboldalon található Regisztráció menüpont alatt, az ott található adatlap kitöltésével
kerülhet sor a regisztrációra. E-mail cím és egy választott jelszó megadása, továbbá a
számlázási adatok (név, cím, telefonszám) megadása szükséges. Ezek módosítására a
megrendelések leadását megelőzően is sor kerülhet. A vásárló a Weboldalon történő
regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat
2
feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez
hozzájárul.
Társaságunkat a vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető
szállítási késedelemért felelősség nem terheli. Társaságunk nem tud felelősséget vállalni az
abból eredő károkért, ha a vásárló a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely,
nem társaságunknak felróható okból hozzáférhetővé válik. A korábban rögzített adatok
megváltoztatására bejelentkezés után, a személyes beállítások linkre kattintást követően
elérhető személyes adatok módosítása menüpontban van lehetőség, amely az aktív
megrendelések adatait is érintheti. Társaságunkat a regisztrált adatok vásárló által történő
megváltoztatásából eredő kárért felelősség nem terheli.
Megrendelés folyamata
Regisztrációt követően személyes azonosító és jelszó segítségével lehet bejelentkezni. A
bejelentkezést követően a kiválasztott termékre kattintva megjelenik a termék adatlapja.
A kiválasztás során vagy azt követően a menüsorban a kosár-ra kattintva lehet megnézni annak
tartalmát, melyet szabadon lehet módosítani. A pénztárban van lehetőség a számlázási és
szállítási cím, illetve elérhetőségek ellenőrzésére és módosítására, szállítási mód, majd ennek
megfelelő fizetési mód kiválasztására. A szolgáltató felhívja a figyelmet arra, hogy a rendelés
küldése gombra kattintva a kosár teljes tartalma megrendelésre kerül. A webshopon feltüntetett
képek csak illusztrációk, a termékek színe, illetve pontos formája ettől néhány esetben eltérhet.
A vásárlási feltételek áttanulmányozása és elfogadása után van lehetőség a rendelés küldése
gombra kattintani vagy visszalépni a kosárhoz. Ugyan a regisztrált vásárló adatait tartósan,
bejelentkezését és megrendelését a házhozszállítástól számított egy évig a Magyar Lovas
Színház Komárom Közhasznú Egyesület rögzíti (adatvédelem), a szerződés nem tekinthető
írásba foglaltnak.
A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a Polgári
törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint az elektronikus kereskedelmi
szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes
kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó
és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet
hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a
Tanács 2011/83/EU irányelvének, valamint 524/2013/EU rendeletének rendelkezéseit.
A rendelés elküldését követően 48 órán belül automatikus visszaigazoló e-mailt küld a rendszer,
mely minden esetben csak a megrendelés beérkezését igazolja, nem pedig a termék
rendelkezésre állását. A visszaigazolás a megrendelés részleteit tartalmazza, így a megrendelő
adatait, a megrendelt termékek megnevezését, mennyiségét, árát, a megrendelés végösszegét és
a szállítási költség minimum összegét. Amennyiben a vásárló erre a visszaigazolásra 24 órán
belül nem lép fel módosítási igénnyel, úgy a szolgáltató a megrendelést a visszaigazolásban
foglaltaknak megfelelően véglegesnek tekinti, majd ezt követően értesíti a csomag indításáról
is.
A Magyar Lovas Színház Komárom Közhasznú Egyesület fenntartja magának a jogot a már
visszaigazolt megrendelések részbeni vagy teljes visszautasítására. Részbeni visszautasításra
csak a megrendelő előzetes egyetértése mellett van mód.
A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát társaságunk fenntartja azzal,
hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a
már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja. Online bankkártyával
történő fizetés kezdeményezésekor, az elektronikus fizetési értesítő kiküldése és a termék
átvétele közti időszakban bekövetkezett árcsökkenés esetén társaságunknak nem áll módjában
3
pénzt visszatéríteni. Az online fizetési tranzakció biztonsági ellenőrzése minimálisan 24 órát
vesz igénybe, a termék átvétele csak ezt követően lehetséges.
Megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 9-16:00 óráig. Amennyiben a rendelés
leadása ezen időponton kívül történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.
A kiszállítást megelőzően a vásárló a megrendelését e-mailben módosíthatja a közölt feladási
napon 14:00 óráig. Ha a megrendelés már átadásra került a futárszolgálat vagy a szállító részére,
a módosítás már nem lehetséges.
Szállítási és fizetési feltételek
A megrendelt termékek futárszolgálat által történő kiszállítással rendelhetők meg. A kiszállítás
logisztikai költsége a vásárlót terheli.
Futárszolgálat: Igénybevételének logisztikai költsége a vevőt terheli, melynek nagysága függ a
megrendelt termékek csomagolással együtt mért tömegétől és a csomagszámtól, a futárszolgálat
aktuális díjszabása alapján. Választható fizetési mód: utánvét, vagy előzetes banki átutalás,
illetőleg bankkártyás fizetés. A Magyar Lovas Színház Komárom Közhasznú Egyesület
lehetőséget biztosít utánvétes fizetésre, amely szerint a Vásárló a kiszállított áru teljes összegét
a csomag átvételekor készpénzben fizeti meg a Futárszolgálatnak.
A vásárló a megrendelt termék ellenértékét banki átutalással is kiegyenlítheti, a szolgáltató által
előre kiállított és elküldött díjbekérő alapján. A díjbekérő végösszege tartalmazza a termék
vételárát, a szállítási költséget és az ÁFÁ-t. Az utalás közlemény rovatába feltétlenül szükséges
rögzíteni a díjbekérő azonosítóját. A csomagot a szolgáltató csak az átutalt összegnek a
szolgáltató számláján történő jóváírását követően tudja indítani.
A vásárlás során lehetőség van bankkártyás fizetésre is, amelynek során a vásárló kényelmesen
és biztonságosan vásárolhat a webáruházban. A kiválasztott áruk megrendelése után a vásárló
a bank fizetőoldalára kerül átirányításra, ahol a jelenleg elérhető lebiztonságosabb, titkosítással
lebonyolított tranzakción keresztül van lehetőség bankkártyás fizetésre. A vásárlóknak csak
annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál „fizetés bankkártyával” feliratra kattintsanak,
majd a Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát, valamint a hátoldalán található
ellenőrzőkódot (CVC/CVV) megadják. A Bank a dombornyomott Visa és Mastercard, Visa
Electron, (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően), valamint azon Maestro kártyákat
fogadja el, melyekhez ellenőrzőkód (CVC) került kibocsátásra. Amennyiben a vásárló
bankkártyáján ilyen nem található, kérjük érdeklődjön Bankjánál.
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben
fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi. Kérjük a
vásárlókat, hogy érdeklődjenek bankjuknál, hogy a kártyájuk felhasználható-e interneten
keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
A megrendelés során szállítási költség kerül feltüntetésre, amely futárszolgálat aktuális
díjszabása alapján kerül meghatározásra. A szállítási költségről a szolgáltató tájékoztatja a
vásárlót.
A weboldalon közölt szállítási határidők kizárólag tájékoztató jellegűek, a tényleges szállítási
határidő minden esetben a rendelési visszaigazolásban szerepel.
A futárszolgálat 2 munkanapon belül kétszer is megkísérli a küldemények kézbesítését. A
második sikertelen kézbesítés után a megrendelést a Magyar Lovas Színház Komárom
Közhasznú Egyesület érvénytelennek nyilvánítja és törli. Ezen csomagok esetén a szolgáltató
a visszaszállítás díját a vásárlóra terheli.
4
A készleten nem lévő (rendelhető) termékek esetében a termék mellett feltüntetett ár csak
tájékoztató jellegű. Az ilyen termékek esetében pontos árat csak a megrendelés előtt
társaságunk részére elküldött árajánlatra tudunk adni, amely adott esetben eltérhet a feltüntetett
tájékoztató ártól. Ilyen esetekben társaságunk nem köteles a terméket a weboldalon feltüntetett
régi, tájékoztató jellegű áron szolgáltatni, hanem a megrendelést megelőző árajánlatban adott
áron értékesíteni és szállítani. A pontos ár ismeretében a vásárló megrendelheti a terméket az
újonnan közölt áron, vagy minden további következmény nélkül elállhat vásárlási szándékától.
A webshopon közzétett termékek, adatok, árak nem minősülnek ajánlatnak vagy ajánlattételi
felhívásnak.
A webshopon feltüntetett képek csak illusztrációk, az adott termék színe, illetve pontos formája
ettől néhány esetben eltérhet, ezért rendelés előtt ajánlott ezzel kapcsolatban információ kérése. - Csoportos foglalás
Egyedi kérés, nagyobb csoportok, nyereményjáték, kuponos akció stb. esetén a
Magyar Lovas Színház Komárom Közhasznú Egyesület (szolgáltató) jogosult a
színházjegyek árait és visszaváltásának, lemondásának szabályait eltérően, vagy egyedileg
meghatározni.
A 10 főt meghaladó csoportok foglalásainak esetében a csoportvezető az érkezés dátumát
megelőző 15 naptári napig a megrendelt, és Szolgáltató által visszaigazolt színházjegy-foglalást
kötbér nélkül módosíthatja, vagy lemondhatja. Ezen belül, az előadást megelőző 10 naptári
napig a módosítani vagy lemondani kívánt színházjegyek összesített ellenértékének 30%-val
megegyező összegű kötbér ellenében, az előadást megelőző 5 naptári napig pedig a módosítani
vagy lemondani kívánt színházjegyek összesített ellenértékének 50%-val megegyező összegű
kötbér ellenében módosíthatja, vagy mondhatja le.
Amennyiben a csoportvezető a létszámot az érkezést megelőző 5 naptári napig nem mondja le
vagy módosítja, úgy a létszám véglegesnek tekintendő és az arra vonatkozó teljes díjat köteles
megfizetni. - Megrendelés lemondása, elállás
A vásárlás a „fizetés” gomb megnyomása előtt bármikor, következmények nélkül
megszakítható.
A fogyasztó és a szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.)
Kormányrendelet 29. § (1) bek. l) pontja alapján vásárlót nem illeti meg az elállás és felmondás
joga, ha a megvásárolt jegy vagy ajándékutalvány egy adott időpontra (adott napra, vagy
határnapra) szól. Amennyiben az adott előadásra bármilyen oknál fogva nem tudnak eljönni, a
Magyar Lovas Színház Komárom Közhasznú Egyesület (szolgáltató) nem áll módjában sem
visszaváltani a jegyet, sem a vásárlás értékét visszatéríteni (az előadás elmaradása esetének
kivételével). Amennyiben a megvásárolt ajándékutalványt annak lejárati határidején belül nem
használják fel, úgy azt a határidő lejárta után kizárólag Vis Maior esetén tudjuk elfogadni. - Elmaradt előadások
Rendezvény elmaradása esetén a szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy vásárlóit
e-mailben vagy telefonon tájékoztassa, és a jegyek átváltását elősegítse. Vásárlóinkat a
vásárláskor megadott e-mail címen értesítjük a jegy pótelőadásra történő átváltásának vagy
további felhasználásának lehetőségeiről.
5
Magyar Lovas Színház Komárom Közhasznú Egyesület (szolgáltató) a műsorváltoztatás jogát
minden esetben fenntartja, ezért az elmaradó előadásra szóló jegyek ugyanazon előadás más
időpontban való bemutatására érvényesek. Amennyiben vásárlóink ezt nem fogadják el, úgy a
megvásárolt jegyek árát az elmaradt előadás napjától számított 30 naptári napon belül
visszafizetjük. Ezt követően a jegyek visszaváltására nincs mód.
Egészségügyi veszélyhelyzet vagy egyéb vis maior helyzet fennállása esetén, amennyiben az
előadásokat kormányzati, önkormányzati, hatósági döntés, járványügyi védekezés vagy más, a
Magyar Lovas Színház Komárom Közhasznú Egyesületen (szolgáltató) kívül álló okok miatt
el kell halasztani, az elmaradó előadásokra váltott jegyek vagy érvényesek a pótlás időpontjára,
vagy voucherré (ajándékutalvány) minősülnek a jegy vételi árának értékében. A voucher
(ajándékutalvány) felhasználására vonatkozóan a szolgáltató emailben küld tájékoztatót. - Szavatosság, jótállás
A Magyar Lovas Színház Komárom Közhasznú Egyesület az általa forgalmazott termékekre a
hatályos jogszabályoknak megfelelő, illetve a gyártó által biztosított szavatossági és jótállási
feltételeket biztosítja, felelősségére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényben,
az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.)
Korm. rendeletben, valamint a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott
dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló
19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben foglaltak irányadóak.
Szavatossági és jótállási igény a vásárlást igazoló nyugtával vagy számlával, valamint a jótállási
jeggyel érvényesíthető. Meghibásodás esetén a Magyar Lovas Színház Komárom Közhasznú
Egyesület elérhetőségén kaphat felvilágosítást a további teendőkről. - Adatvédelem és adatkezelés biztonsága
Társaságunk érvényes és hatályos GDPR Szabályzattal rendelkezik, amely a weboldalon
hozzáférhető. A vásárló személyes adatainak védelme a Magyar Lovas Színház Komárom
Közhasznú Egyesület és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata
közben megadott, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása
megfelel a hatályban lévő magyar adatvédelmi előírásoknak az információs önrendelkezési
jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény szerint.
A vásárló adatait bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk, kivéve, ha ez
a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. posta, futárszolgálat). Munkatársaink,
partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.
6 - Vitarendezési lehetőségek
Tájékoztatjuk a vásárlókat, hogy az Európai Unióban online vitarendezési platform áll
rendelkezésre, amely felhasználható a viták rendezéséhez. Az online vitarendezései
platformmal kapcsolatos szabályokról az Európai Parlament és a Tanács 524/2013/EU
RENDELETE (2013. május 21.) rendelkezik, amely az alábbi linken érhető el:
https://eur-lex.europa.eu/legal-
content/HU/TXT/HTML/?uri=CELEX:32013R0524&from=EN#d1e1161-1-1
Az 524/2013. rendelet szerint a reklamáció benyújtásának főbb szabályai az alábbiak:
-A panaszos az online vitarendezési platformhoz a panaszok bejelentésére szolgáló elektronikus
űrlap kitöltésével nyújthat be panaszt, amelyhez belátása szerint dokumentumokat csatolhat
panaszának alátámasztásához.
-A panaszok benyújtására szolgáló, hiánytalanul kitöltött űrlap beérkezését követően az online
vitarendezési platform könnyen érthető módon, késedelem nélkül továbbítja az ellenérdekű fél
számára az e fél által választott, az Unió intézményeinek egyik hivatalos nyelvén a panaszt a
következő adatokkal együtt:
a) tájékoztatás arról, hogy a feleknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról,
amelyhez a panaszt továbbítani kell, és ha a feleknek nem sikerül megállapodásra jutni vagy
ha egyetlen hatáskörrel rendelkező alternatív vitarendezési fórumot sem sikerül azonosítani,
a panasz nem kerül további feldolgozásra;
b) tájékoztatás a panasz kezelésére hatáskörrel rendelkező alternatív vitarendezési fórumról
vagy fórumokról, ha a panasz benyújtására szolgáló elektronikus űrlap megemlíti
valamelyiket, vagy ha az online vitarendezési platform az űrlapon szolgáltatott információk
alapján azonosított ilyet;
c) abban az esetben, ha az ellenérdekű fél egy kereskedő, annak a felkérése arra, hogy 10 naptári
napon belül nyilatkozzon az alábbiakról:
— a kereskedő a fogyasztókkal felmerülő jogviták rendezése céljából egy adott alternatív
vitarendezési fórum igénybevételével kapcsolatos kötelezettséget vállal-e, vagy ilyen
kötelezettség hatálya alá esik-e, valamint
— attól az esettől eltekintve, ha a kereskedő egy adott alternatív vitarendezési fórum
igénybevételével kapcsolatos kötelezettség hatálya alá esik, hajlandó-e a b) pontban
említett valamely alternatív vitarendezési fórumot vagy fórumokat igénybe venni;
d) abban az esetben, ha az ellenérdekű fél egy fogyasztó, és a kereskedő köteles egy adott
alternatív vitarendezési fórumot igénybe venni, a fogyasztó felkérése arra, hogy 10 naptári
napon belül egyezzen bele ennek az alternatív vitarendezési fórumnak az igénybevételébe,
vagy ha a kereskedő nem köteles egy adott alternatív vitarendezési fórumot igénybe venni, a
fogyasztó felkérése arra, hogy a b) pontban említettekből válasszon egy vagy több alternatív
vitarendezési fórumot;
e) az ellenérdekű fél letelepedési vagy tartózkodási helye szerinti tagállamban működő online
vitarendezési kapcsolattartó pont nevének, elérhetőségének és a 7. cikk (2) bekezdésének a)
pontjában említett feladatainak rövid leírása.
7
Az ellenérdekű féltől származó információk kézhezvételét követően az online vitarendezési
platform könnyen érthető módon, a panaszos fél által választott, az Unió intézményeinek egyik
hivatalos nyelvén haladéktalanul közli ezzel a féllel az alábbi információkat:
a) a (3) bekezdés a) pontjában említett információkat;
b) ha a panaszos fél egy fogyasztó, a kereskedő által a (3) bekezdés c) pontjának megfelelően
megjelölt alternatív vitarendezési fórumra vagy fórumokra vonatkozó információt, valamint
egy arra vonatkozó felkérést, hogy tíz naptári napon belül állapodjon meg az alternatív
vitarendezési fórumról;
c) ha a panaszos fél egy kereskedő, aki nem köteles egy adott alternatív vitarendezési fórumot
igénybe venni, akkor a fogyasztó által a (3) bekezdés d) pontjának megfelelően megjelölt
alternatív vitarendezési fórumra vagy fórumokra vonatkozó információt, valamint egy arra
vonatkozó felkérést, hogy tíz naptári napon belül állapodjon meg az alternatív vitarendezési
fórumról;
d) a panaszos fél letelepedési vagy tartózkodási helye szerinti tagállamban működő online
vitarendezési kapcsolattartó pont nevének, elérhetőségének és a 7. cikk (2) bekezdésének a)
pontjában említett feladatainak rövid leírását.
- A (3) bekezdés b) pontjában, valamint a (4) bekezdés b) és c) pontjában említett információ
magában fogalja az egyes alternatív vitarendezési fórumokra vonatkozó következő adatokat:
a) az alternatív vitarendezési fórum neve, elérhetősége és webhelyének címe;
b) adott esetben az alternatív vitarendezési eljárás díjtételei;
c) az alternatív vitarendezési eljárás lefolytatásához használható nyelv vagy nyelvek;
d) az alternatív vitarendezési eljárás átlagos időtartama;
e) az alternatív vitarendezési eljárás eredményének kötelező vagy nem kötelező jellege;
f) azok az indokok, amelyek alapján az alternatív vitarendezési fórum egy adott jogvita
rendezését elutasíthatja a 2013/11/EU irányelv 5. cikkének (4) bekezdésével összhangban. - Az online vitarendezési platform automatikusan és haladéktalanul továbbítja a panaszt ahhoz
az alternatív vitarendezési fórumhoz, amelynek igénybevételéről a felek a (3) és (4) bekezdéssel
összhangban megállapodtak. - Az az alternatív vitarendezési fórum, amelyhez a panaszt továbbították, haladéktalanul
tájékoztatja a feleket arról, hogy a 2013/11/EU irányelv 5. cikke (4) bekezdésével összhangban
hozzájárul vagy elutasítja, hogy a jogvitával foglalkozzon. Az az alternatív vitarendezési fórum,
amely beleegyezett, hogy a jogvitával foglalkozzon, tájékoztatja a feleket az eljárási
szabályzatáról is, valamint adott esetben az adott vitarendezési eljárás költségeiről. - Ha a panasz benyújtására szolgáló űrlap benyújtását követő 30 napon belül a felek nem tudnak
megegyezni egy alternatív vitarendezési fórumban, vagy ha az alternatív vitarendezési fórum
elutasítja, hogy a jogvitával foglalkozzon, a panasz további feldolgozására nem kerül sor. A
panaszos felet tájékoztatni kell arról, hogy egyéb jogorvoslati eszközökkel kapcsolatos
általános felvilágosításért online vitarendezési tanácsadóhoz fordulhat.
Fogyasztóvédelem
Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy esetleges panaszaikkal a Kamarák mellett működő
Fogyasztóvédelmi Békéltető Testülethez, vagy a területileg illetékes Járási Hivatalokhoz is
fordulhatnak.
Komárom-Esztergom Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett
Békéltető Testület
Elnök: Dr. Bures Gabriella
2800 Tatabánya, Fő tér 4. 1. em.
E-mail: bures.gabriella@kemkik.huTel.: +36 30 201 1647, +36 34 513 010 és +36 34 513 012
Békéltető testületi munkatárs: Papeschné Sárosi Szilvia
Tel.: +36 30 201 187, +36 34 513 012
Győri Járási Hivatal
Cím: 2900 Komárom, Szabadság tér 1.
Telefonszám: +36 34 795 780
E-mail: hivatal.komarom@komarom.gov.hu
Az illetékes járási hivatalok elérhetőségeiről további információkat itt
találhatf: http://jarasinfo.gov.hu/
Komárom, 2024. 10. 01.
Magyar Lovas Színház Komárom Közhasznú Egyesület
Képv.: Márkos Attila Albert elnök